סיבה ראשונה
יתרון תחרותי
במקום לחשוב איפה להשיג לקוחות, באיזה מדיה להשתמש לפרסום וכו' לחשוב אל פיתוח מוצר או שיפור השירות ולהשיג יתרון תחרותי בר-קיימא לאורך זמן רב
סיבה שנייה
ניהול פשוט
במקום לעבוד עם חברות פרסום שונות ולעקוב אחרי כל הנתונים הסטטיסטים השונות אפשר לנהל את כל הפרטים ממקום אחד ובכל זאת לדעת מאיפה מגיעה כל לקוח
סיבה שלישית
מחיר ידוע מראש
מכיוון שמחיר הליד ידוע מראש ניתן תמיד לדעת מה מחיר אופטימלי למוצר ולקבל החלטות בהתם עם מערכת שמאפשרת לעכוב אחרי תועלת הפרסום
תתחיל כבר עכשיו ! איך זה עובד? פרסום בשיטת לידים קל להבנה ולמידה של ניתוח כדאיות עסקית כל התהליך חיפוש לידים דרך מדיה, מציאת ליד ובקשת השארת פרטים, סינון לידים שגויים והעברתם ללקוח אפשר לחלק ל-4 שלבים: